Mindenki élete eléggé átalakult az elmúlt 1,5 évben és ez igaz az online rendelési szokásainkra is. Egyre többen vették rá magukat, hogy online rendeljenek ételt, intézzék online a bevásárlást és rendeljenek sört is. Ezt a megújult Netpincér, akik már Foodpanda néven folytatják, is felismerte és remekül lépett követve a trendeket.
Sört rendelünk legszívesebben, ha gyorskereskedelemről van szó
Az elmúlt csaknem egy évben rengetegen kipróbálták a panda marketet és a tapasztalatok alapján, aki egyszer rendel, az rákattan. A sok rendelői számból pedig még több érdekességet lehet megtudni. A statisztikák például azt is mutatják, hogy ha azonnali élelmiszer rendelésről van szó, akkor a panda market adatai alapján a sör a legnépszerűbb termék! Ezt követi a víz és a kóla, valamint a tej, a zsemle, illetve a banán. A folyékony kenyér olyannyira közkedvelt, hogy hónapról hónapra tartja magát a képzeletbeli dobogón, a hét második felében és ünnepnapokon pedig még inkább a csúcsra tör. Ezért is jött az ötlet a foodpanda részéről a co-branded sör megalkotására. Hiszen, bár átlagosan több, mint 60 féle sör közül választhatnak a panda market vásárlói, mégis más egy igazi limitált kiadású hazai sör, amit kimondottan csak az üzlethálózat rendelői számára készítettek és ráadásul egy ismert hazai főzde készít. Így született meg a Panda Manna, amely mindegyik panda marketben elérhető, illetve, hogy minél többen megismerkedjenek az új termékkel, az első időszakban néhány kiemelt vendéglátóhelyen is megkóstolhatják a fogyasztók.
Mandarinos és sárgadinnyés ízjegyekkel hódít a Panda Manna
A Panda Manna egy könnyed Session IPA, ami gyakorlatilag annyit jelent, hogy egy könnyed IPA-t kapunk, viszonylag alacsony alkoholtartalommal (4,8%). Amerikai (Centennial), valamint újhullámos német (Huell Melon) komlókat használtak fel a sörhöz, amit még pluszba hidegkomlóztak is. Illatban és ízben is egyaránt a mandarinos, sárgadinnyés ízjegyek dominálnak. Aranyló szín, száraz kortyérzet, illetve moderált keserűség jellemzi, ami miatt könnyen újra és újra elcsábulhatunk.
Jó ez nekünk?
Alapvetően azt mondom, hogy igen, mert én mindig örülök, ha valami mainstream márka keblére öleli a hazai kisüzemi söröket. Nem kell semmi többet keresni a dologban, mint hogy a Foodpanda bérfőzetett egy sört a MONYO-nál és ezzel promózzák a kisüzemi sörszortimentjüket. Ennek ellenére a jelenség abszolút figyelemre méltó, hiszen a legnagyobb hazai ételrendelési platform felismerte a potenciált a kisüzemi sörökben és lépett is egyet ebbe az irányba.
Ha pedig főzdeáron szeretnétek a hazai kisüzemi sörök legjavát megrendelni, akkor pedig még mindig áll rendelkezésetekre a Beerheaven, ennél jobban válogatott és primőrebb kínálatot nem találtok!