Forrás: cleveland.com
Amerikában a Bud Light az egyik legmenőbb sörmárka marketing szempontból, mert tényleg vicces és ötletes reklámokat, kampányokat csinálnak. Nyilván az már más kérdés, hogy a Bud Light minőségét tekintve milyen sör, de itt nem is erről van szó.
Kitalálták a „Győzelmi hűtő” (Victory Fridge), ami gyakorlatilag annyi célt szolgál, hogy kicsit motiválja a Cleveland Browns csapatát, hogy szedje már össze magát és nyerjen meg egy nyamvadt meccset. 100 ilyen hűtőt helyeztek el Cleveland bárjaiban és párat a stadionban is a biztonság kedvéért. A hűtők pedig csak akkor fognak kinyílni, amikor a csapat nyer egy meccset.
Az érdekessége a sztorinak, azok kedvéért, akik nem követik napi szinten az amerikai focit (például mint én), hogy a Browns csapata a tavalyi szezon utolsó 16 meccsét zsinórban elvesztette, ami azért okot ad az ilyen jellegű humorizálásra. A Browns nem éppen az elit NFL csapatok közé tartozik az infók szerint, de lehet ez majd extrán motiválttá teszi őket!
Attól tartunk a magyar labdarúgáson ez sem segítene…
Forrás: geek.com
You’ve stood by us through it all. We love you for it, and so does @budlight.
These special fridges will unlock celebratory beers when we get our first regular season “W”.#VictoryFridge pic.twitter.com/LgsGNabMpt
— Cleveland Browns (@Browns) 2018. augusztus 14.