Az év legnagyobb futóeseményének számító New York maraton közeledtével csinált egy közös kampányt a New Balance és a Strava. A New Balance egy futókra specializálódott márkája a Nikenak, míg a Strava egy alkalmazás, amivel rögzíteni és mérni lehet a sporttevékenységeket. A két márka azzal ösztönzi futásra az embereket, hogy a lefutott kilométereket becserélhetik sörre!
Forrás: Runnersworld
A „The Runaway” névre hallgató pubot hívták ehhez a kampányhoz életre, ahol a futók sörre és frissítőkre válthatják a lefutott kilométereket, amiket egy „Runaway Card” nevezetű kártyán lehet gyűjteni különböző futáshoz kapcsolódó feladatok elvégzésével. A feldatok februártól áprilisig tartanak és olyan feladatokat takarnak, mint például, hogy fuss le 40 mérföldet 2 hét alatt.
Forrás: Runnersworld
Az árfolyam egyébként mondhatni barátinak, hiszen a félig elvégzett feladatok után 2 sör üti a résztvevő markát, míg ha 100%-ig teljesíted a feladatot, akkor már 3 sörrel lepnek meg.
Forrás: Runnersworld