A hazai kraft sörös berkekhez képest meglepőt húzott a poraiból főnixmadárként feléledő Hübris sörfőzde, ugyanis egy profi kampányt hozott össze, amiben a jó ötlet mellett (ebből rengeteg parádés volt eddig is a szcénában) egy remekül kidolgozott koncepciót tettek le az asztalra.
Az egésznek a lényege, hogy csináltak egy 9 videóból álló sorozatot, amiben az angol nyelveleckékből ismert, kimért és higgadt hanglejtésben olvas fel egy férfi angol szavakat, amiket aztán kontextusba helyeznek. Természetesen a videók végén mindig belecsavarják azt is, hogy Hübris. A videók pontosan azt a letisztultságot és egyszerűséget képviselik, amit a sörök csomagolásán, arculatán is mutatnak. Ebbe vittek bele annyi humort és képi abszurditást bizonyos videóknál, amennyit csak lehetett. Lásd az „animals” néven futó videóban a kutyás jelenet vagy a „meals” néven futó videóban a magyar valóságot ábrázoló reggeli.
A kampánnyal egyébként nyilván a brandépítés volt a cél, de elvileg ezzel a nagyobb volumenű terjeszkedést is támogatni szeretnék, mivel már nem csak Budapesten, hanem a vidéki nagyvárosokban is elérhetővé válnak a söreik és a „nyelviskola” videóival hívják fel a fogyasztók figyelmét a márkára.
Az összes videót a Hübris weboldalán nézhetitek meg.
A Hübris egyébként egy elég régi motoros, még 2015-ben rukkoltak elő az első sörükkel az UbikEklektikkel. Nem azokr voltak, akik futószalagon dobják ki az új söröket a piacra, megmaradt amolyan hobbiprojektként a dolog és mint minden, ami hobbi, úgy ez is kicsit leült. Ők csinálták még az első magyar teás (Pu’er) és kávés (Chorongi) söröket, amik akkoriban űrtudománynak tűntek. Még a megboldogult Főzdefeszt sajtótájékoztatóján, a Léhűtőben szürcsölgettük ezeket.
2015-ben ezek voltak az újdonságok