Az idei év elég jól sikerült, hiszen rengeteg fejlesztést csináltunk, rengeteg munkát öltünk bele, ami láthatóan meg is hálálta magát. Most kicsit számot vetünk ezekkel, ha esetleg lemaradtál volna valamiről.
Söradatbázis
Elkészült az ország legrészletesebb és legegyedibb söradatbázisa. Ez nem kevesebbet jelent, mint hogy közel 2000 sör található meg nálunk, több mint 100 főzdétől. Fent van minden sörfőzde, minden söre, még azok is, amik már kifutottak! Ezt sehol máshol nem fogjátok megtalálni. András állandó jelleggel frissíti a listát és lehetőségeinkhez mérten saját tesztekkel is segítünk eligazodni a masszív sörmennyiségben. Ez szintén nálunk pörög a legjobban.
Közösségi média
Valójában ez együtt jött minden egyéb növekménnyel, hiszen a FB oldalunk követőinek száma elkezdett egy állandó növekedést produkálni, így már 4000+ ember nézegeti mit is posztolunk ki. Az Instagram profilunk is elég jól teljesített ahhoz képest, hogy alig posztoltunk valamit tavaly. Ezen mindenképpen változtatni fogunk jövőre!
Hét sörfőzdéje promó
Elkezdtük kiaknázni a söradatbázisunk adta lehetőségeket és együttműködni a főzdékkel, hogy minél több emberhez jusson el a sörök híre. Ennek keretében adott heteket egy sörfőzdének dedikáltunk, ahol a főzdét magát és a söreiket mutatjuk be, napokra lebontva.
Programajánló
Állandósítottuk a heti programajánlónkat, hogy tuti tudjátok milyen sörös programok közül tudtok válogatni a héten. Ez egy kis továbbgondolás után idén már más koncepcióval lesz megvalósítva, hogy dinamikusabban tudjunk haladni a tartalommal. (értsd: más tartalomra fordítjuk az időnket, ami esetleg érdekesebb lehet)
Együttműködések
Minipromókat csináltunk több sörfesztiválnak, meg egyedi eseményeknek is. De valójában az igazi tuti a söradatbázissal kapcsolatban volt. Miután egy hosszú és tanulságos tesztüzem után megtapasztaltuk, hogy hogyan is működik a sörvilág, ha valaki csak az üzlet miatt van benne, kerestünk egy olyan partnert, akivel úgy néz ki közös célunk van. Mégpedig a sörök iránti szenvedély elterjesztése. Ez abban manifesztálódik, hogy a sörök adatlapján megjelent egy VÁSÁRLÁS gomb, hogyha valamelyik sör felkeltette az érdeklődésed a teszt alapján, akkor rögtön be is tudd szerezni.
Konklúzió
Alapvetően egy nagyon szép és eredményes éven vagyunk túl. Az oldal kezdi elérni a benne rejlő potenciált, kezd olajozottabban menni a sörfőzdékkel való kommunikáció, kezdjük megtalálni a megfelelő partnereket. Nem nagyon kérhettünk volna többet, mint amit kaptunk tőletek az olvasóktól és a partnerektől. Köszönjük a 2018-at nektek és ígérjük, hogy 2019-ben le fogtok hidalni a terveinktől!